هویتا- رویه درخواست گواهی الکترونیکی از مرکز میانی پارس ساین

 رویه درخواست گواهی الکترونیکی از مرکز میانی پارس ساین

در این بخش، کلیه اطلاعات لازم در رابطه با ثبت‌ نام جهت درخواست گواهی الکترونیکی به ترتیب تشریح شده است. لطفاً مطالب این بخش را به دقت مطالعه نموده سپس اقدام به ثبت‌ نام نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، لطفاً به بخش سوالات متداول وب‌ سایت مراجعه نمایید.

مراحل ثبت نام

  1. تکمیل فرم درخواست گواهی الکترونیکی (برای دریافت فرم‌ و راهنمای تکمیل آن به مخزن مراجعه نمایید).
  2. دانلود و پرینت سند توافق ‌نامه سطح ارائه خدمات مرکز میانی پارس ‌ساین و امضای دیجیتال همه صفحه‌ های آن.
  3. تولید فایل درخواست امضای دیجیتال گواهی الکترونیکی (CSR).
  4. واریز مبلغ به حساب بانکی (برای آگاهی از نحوه پرداخت، به بخش "هزینه ‌های ثبت ‌نام و نحوه پرداخت" در همین صفحه مراجعه نمائید).
  5. فراهم نمودن مدارک لازم برای درخواست گواهی الکترونیکی (مدارک مورد نیاز در ادامه همین بخش آمده است).
  6. مراجعه حضوری به یک دفتر ثبت ‌نام (به بخش "اطلاعات تماس با دفاتر ثبت‌ نام" در همین صفحه مراجعه نمایید) و ارائه مدارک، فیش ‌های بانکی، فرم درخواست گواهی الکترونیکی، سند امضاشده توافق ‌نامه سطح ارائه خدمات مرکز میانی پارس‌ ساین، و فایل الکترونیکی CSR (در قالب یک CD) به این مرکز. کلیه مدارک مذکور (به ویژه فایل CSR) باید قبل از مراجعه به دفتر ثبت ‌نام آماده شوند؛ در صورت نقصان هر یک از مدارک، گواهی الکترونیکی صادر نخواهد شد.

توجه: متقاضیانی که امکان مراجعه حضوری ندارند، می ‌توانند از طریق پست موارد مذکور را به همراه کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه به "دفتر ثبت‌ نام پارس‌ساین" ارسال نمایند. دقت کنید، کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه الزامی است.

مدارک لازم برای ثبت نام

  • چنانچه فردی درخواست گواهی الکترونیکی حقیقی (شخصی) داشته باشد، اصل و کپی هر دو روی کارت ملی یا اصل و کپی صفحه اول شناسنامه مورد نیاز است.
  • چنانچه فردی درخواست گواهی الکترونیکی حقوقی (برای سازمان یا یک سمت سازمانی، شرکت، یا مؤسسه) داشته باشد، مدارک زیر مورد نیاز می‌باشد:
    1. اصل و کپی هر دو روی کارت ملی و اصل و کپی صفحه اول شناسنامه.
    2. کپی آگهی تأسیس شرکت/مؤسسه در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات روزنامه رسمی ممهور به مهر شرکت/مؤسسه.
  • مدارک مرتبط با نوع درخواست گواهی الکترونیکی که در فرم درخواست آن گواهی الکترونیکی ذکر گردیده است (مثلاً پرینت WHOIS وب ‌سایت برای گواهی الکترونیکی SSL).
  • در صورت ارائه درخواست گواهی الکترونیکی به دفتر ثبت ‌نام توسط نماینده‌ درخواست ‌کننده، علاوه بر مدارک فوق برای درخواست ‌کننده گواهی الکترونیکی، ارائه مدارک زیر توسط نماینده الزامی است:
    1. اصل و کپی هر دو روی کارت ملی یا اصل و کپی صفحه اول شناسنامه.
    2. معرفی ‌نامه‌ ای از سازمان/شرکت/مؤسسه جهت شناسایی فرد نماینده. معرفی‌ نامه باید بر روی سربرگ سازمان بوده و حاوی مشخصات فرد نماینده (حداقل شامل نام، نام خانوادگی، و شماره ملی) و مشخصات گواهی الکترونیکی درخواستی (حداقل شامل نوع گواهی الکترونیکی و نام مالک گواهی الکترونیکی) باشد و برای سازمان، توسط بالاترین مقام سازمان مرتبط با متقاضی گواهی الکترونیکی، امضا و ممهور به مهر سازمان گردد. و یا برای شرکت/مؤسسه، توسط نماینده‌ شرکت/مؤسسه که حق امضای اسناد تعهدآور را دارد، امضا و ممهور به مهر شرکت/مؤسسه گردد.
  • پس از مراجعه حضوری به دفتر ثبت ‌‌نام و تحویل مدارک، در صورت صحت مدارک، پس از حداکثر 10 روز کاری گواهی الکترونیکی صادر‌شده و از طریق ایمیل به متقاضی اطلاع ‌رسانی می ‌شود.

هزینه های ثبت نام
هزینه گواهی الکترونیکی: مبنای تعرفه‌ ها برای انواع مختلف گواهی‌ الکترونیکی، تعرفه های مصوب مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه بوده و به طور پیش فرض بازه اعتبار گواهی های الکترونیکی صادر‌شده یک سال می‌ باشد:

نوع گواهی الکترونیکی سطح یک هزینه صدور گواهی الکترونیکی
سایر گواهی ‌های الکترونیکی برای اشخاص حقیقی غیروابسته (گواهی ‌های الکترونیکی امضای دیجیتال، پست الکترونیکی امن، احراز هویت، و امضای دیجیتال کد) 130,000 ریال

نوع گواهی الکترونیکی سطح دو هزینه صدور گواهی الکترونیکی
گواهی ‌الکترونیکی SSL معمولی (برای یک دامنه) 464,000 ریال
گواهی الکترونیکی Wildcard SSL 1,903,000 ریال
گواهی الکترونیکی SAN SSL برای 2 دامنه 823,000 ریال
گواهی الکترونیکی SAN SSL برای 3 دامنه 1,135,000 ریال
گواهی الکترونیکی SAN SSL برای 4 دامنه برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
گواهی الکترونیکی مهر سازمانی 285,000 ریال
سایر گواهی ‌های الکترونیکی برای اشخاص حقیقی وابسته و اشخاص حقوقی (گواهی ‌های الکترونیکی امضای دیجیتال، پست الکترونیکی امن، احراز هویت، و امضای دیجیتال کد) 263,000 ریال
سایر گواهی ‌های الکترونیکی برای اشخاص حقیقی غیروابسته (گواهی ‌های الکترونیکی امضای دیجیتال، پست الکترونیکی امن، احراز هویت، و امضای دیجیتال کد) 253,000 ریال

نحوه پرداخت
هزینه صدور گواهی الکترونیکی به شماره حساب  47000399522602 عهده بانک پارسیان به نام شرکت فناوران هویت الکترونیکی امن(هویتا) واریز شود.

    اطلاعات تماس با دفاتر ثبت نام

    ردیف استان-شهر تلفن آدرس ایمیل ساعات حضور
    1 تهران-تهران 021-66034809 تهران، خیابان دکتر حبیب الله، خیابان قاسمی، خیابان حبیب زادگان، پلاک 69 طبقه 6 واحد 36 parssign@amnafzar.ir روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 17
    مسئول: خانم نظری
    2 خراسان رضوی-مشهد 0511-6075465 مشهد، بلوار معلم، معلم 6، پلاک 87، دفتر اسناد رسمی 214 Shsafaviyan@yahoo.com روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 14 و از ساعت 17 الی 19
    روز پنج‌شنبه از 8 صبح الی 13
    مسئول: آقای دلیری
    3 یزد-یزد 035-35257155 یزد، خیابان مطهری، بعد از پارک غدیر، دفتر کارگزاری شهرداری شماره 12، آقای موهبت re.mohebat@yahoo.com روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 14
    روز پنج‌شنبه از 7:30 صبح الی 13
    مسئول: آقای موهبت

      روابط عمومی: info@hovita.ir

      تلفن : 66034809-021

      تهران ,خیابان دکتر حبیب الله ,خیابان قاسمی , خیابان حبیب زادگان , پلاک 69 طبقه 6 واحد 36

      کدپستی: 1459996612

      دورنگار : 66042924-021